Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

Performance flow developments


Υπάρχουν δύο τρόποι για να επεξεργαστεί η κυλινδροκεφαλή προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα: Ο σωστός τρόπος και ο λάθος τρόπος. Ο σωστός τρόπος είναι να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά ροής της κυλινδροκεφαλής και του συστήματος εισαγωγής και εξαγωγής, έτσι ώστε όσο το δυνατόν περισσότερος αέρας να εισέρχεται στους κυλίνδρους στην καμπύλη της μέγιστης ισχύος της μηχανής. Αυτό ακριβώς ονομάζεται ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής.

Ο λάθος τρόπος είναι να πάρει κάποιος ένα εργαλείο και να αρχίσει να ¨σφάζει΅ την κεφαλή, ελπίζοντας να έχει θετικά αποτελέσματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός, οπότε δεν υπάρχει «πρότυπο» επέμβασης στον αυλό που είναι εγγυημένο ότι θα παραδώσει κατ' ανώτατο όριο ροή του αέρα σε κάθε εφαρμογή. Το προφίλ του αυλού που λειτουργεί καλύτερα θα είναι περιορισμένο από τις φυσικές διαστάσεις της κυλινδροκεφαλής και το σχεδιασμό του κινητήρα.

Πιο πάνω δείχνεται η ταχύτητα της ροής του μίγματος από τον αυλό εισαγωγής διαμέσου της βαλβίδας στον κύλινδρο μέσω τρισδιάστατου μοντέλου προσομείωσης.Η ροϊκή βελτίωση της κεφαλής αποσκοπεί στο να βελτιώσει όχι μόνο τη ροή μάζας αέρα που θα εισέλθει στους κυλίνδρους, αλλά και τη μέση ταχύτητα ροής του μίγματος διαμέσου των βαλβίδων του κινητήρα.