Με το εξειδικευμένο μηχάνημα ροϊκών μετρήσεων που διαθέτουμε είμαστε σε θέση να βελτιώσουμε την κεφαλή του κινητήρα σας, παρέχοντας αναλυτικά διαγράμματα για την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων.Οι επιτυχείς τροποποιήσεις στην κεφαλή απαιτούν τόσο θεωρητική όσο και εμπειρική βάση. Προσπαθώντας να κατανοήσουμε το ελεγχόμενο χάος που επικρατεί στη ροή του αέρα του κινητήρα απαιτείται τεχνογνωσία σε ποικίλες ειδικότητες. Η πρώτη είναι η θεωρία της ροής του αέρα και της καύσης, και η δεύτερη, η πραγματική διαδικασία της βελτίωσης. Ο πάγκος ροϊκών δοκιμών είναι θεωρητικά απλό πράγμα, στην πράξη βέβαια η κατάσταση περιπλέκεται λίγο περισσότερο: Η κεφαλή είναι στερεωμένη σε συγκεκριμένη θέση πάνω στον πάγκο της ροής αέρος και εξασφαλισμένη στη διάταξη δοκιμής με κάποιο τρόπο. Κατά τη δοκιμή της κεφαλής, ένας προσαρμογέας με το ίδιο μέγεθος (διάμετρο) του κυλίνδρου ανά περίπτωση είναι απαραίτητος. Αυτό προσομειώνει τα δεδομένα ροής που η κυλινδροκεφαλή θα αντιμετωπίσει στον κινητήρα. Μία διάταξη ακριβείας για το άνοιγμα χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση της/των βαλβίδας/ων σε συγκεκριμένα σημεία βυθίσματος. Ελαφριά ελατήρια βαλβίδων αντικαθιστούν τα κανονικά για τη δοκιμή και τοποθετούνται για να κρατήσουν την ένταση στη βαλβίδα. Κατά τη μέτρηση της ροής από την πλευρά της εισαγωγής, πιο ακριβή αποτελέσματα θα επιτευχθούν με ένα ράδιο στο στόμιο εισαγωγής αντί της επίπεδης επιφάνειας της χύτευσης της κυλινδροκεφαλής. Κατά τη δοκιμή του συστήματος εξαγωγής είναι απαραίτητο να προσαρμοστεί ένα κομμάτι σωλήνα για τον ίδιο λόγο. Το ράδιο εισόδου μαζί με την επέκταση στην εξαγωγή επιτρέπουν την ομαλότερη μετάβαση του αέρα. Χωρίς αυτά τα εξαρτήματα, ο αέρας θα διατμηθεί και θα δώσει ενδείξεις που είναι χαμηλότερες από τις πραγματικές δυνατότητες της κυλινδροκεφαλής. ![]()
Καταστήματα που έχουν μικρότερο ή παλαιότερο εξοπλισμό ροής μπορεί να μην έχουν την ικανότητα για να μετακινήσουν επαρκή όγκο αέρα για να δημιουργήσουν υψηλότερες πιέσεις δοκιμής. Αυτό το είδος του εξοπλισμού συνήθως λειτουργεί στις 10 ίντσες νερού. Οι τιμές αυτές των ενδείξεων λαμβάνονται αυτόματα από τη συσκευή διασύνδεσης η οποία είναι συνδεδεμένη με τον Υ/Η και μέσω εξειδικευμένου λογισμικού προγράμματος, αφού επεξεργαστούν κατάλληλα, προκύπτουν οι τελικές αναφορές και τα διαγράμματα της κάθε σειράς μετρήσεων της κεφαλής. Στιγμιότυπα του λογισμικού που συνοδεύει το μηχάνημα και γραφικές παραστάσεις των δεδομένων για την πιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ροϊκής βελτίωσης. Στο πιο πάνω διάγραμμα δίνεται η σχέση της ροής μάζας του αέρα στο σύστημα της εισαγωγής και της απόδοσης ισχύος, στις 25 ίντσες νερού.Η σχέση λειτουργεί ώς εξής: Μια δεδομένη ιπποδύναμη απαιτεί ένα ποσό ροής μάζας αέρος προκυμένου να προσδωθεί στον κινητήρα η απαιτούμενη πρώτη ύλη προς συμπίεση.Η παροχή ροής μάζας αέρα από μόνη της δεν συνεπάγεται ισχύ.Η κυλινδροκεφαλή πρέπει να έχει σχεδιαστεί σε συνάρτηση με τα υπόλοιπα συστήματα του κινητήρα, παρέχοντας την απαιτούμενη ποσότητα αέρα ώστε να μπορέσουν σαν σύνολο όλες οι λειτουργικές παράμετροι του κινητήρα να μας δώσουν το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα. |